Az állateledel-piacon is előbb-utóbb megjelennek azok a trendek, amelyek a human food szegmensben érvényesülnek – mondta el Szitai Ádám, a Partner in Pet Food (PPF) Hungária Kft. cégvezetője: „Itt is egyre fontosabbá válik a prémiumizáció, illetve a különböző superfoodok használata, felértékelődik a természetes összetevők és a gabonamentesség szerepe.
A PPF legújabb termékfejlesztése a kor igényeinek megfelelő prémiumizált táp, a Reno Optimal Life 5 száraz kutyaeledel. „Az volt a célunk, hogy a gazdik minél hosszabb, minőségi időt tölthessenek kedvenceikkel. Az új receptúra összetevői biztosítják a házi kedvencek optimális életét.”
„Az elmúlt időszak változásai szektorunkat is erőteljesen érintették, már csak ezért is egyre fontosabb számunkra a fenntarthatósági szempontok beépítése a gyártási folyamatokba. Ez egyébként – amellett, hogy a »túlélésünket« biztosítja – a cégértéket is növeli, sőt, egyes esetekben az ESG megléte már kiválasztási kritérium is.”
Szitai Ádám elmondta azt is, hogy a Magyar Termék védjegyeket a hazai előállítású száraz és konzerv állateledeleken az áruházláncok saját márkás termékein már alkalmazzák. „Brand termékeinkre vonatkozóan is vizsgáljuk a lehetőséget, hogy felkerülhessen rájuk a Hazai Termék jelölés, mint például a Dombóváron gyártott Reno Optimal Life 5 esetében.”
A PPF elkötelezett az állatvédelem iránt. „A Reno márkával a Baráthegyi Vakvezető kutyaiskolát, a Previtallal pedig a Noé Állatotthont támogatjuk. Utóbbival rádiókampányt is tervezünk, ahol felhívjuk a figyelmet az ivartalanítás fontosságára.”
Forrás: Trade magazin